.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدا وسیما در تولید آثار فاخر کم‌کاری می‌کند

شمال نیوز: عضو ناظر مجلس در صدا وسیما با اشاره به کاهش تولیدات با کیفیت در صدا وسیما، گفت: صدا وسیما در تولید آثار فاخر کم کاری می‌کند.

سید‌رمضان شجاعی‌کیاسری در گفت‌ وگو با خانه ملت، با تاکید بر اهمیت صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی فراگیر، گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر روند تولید سریال‌های فاخر به شدت روندی نزولی داشته و به استثنای معدود آثار در خور توجه، تولیدات رسانه ملی نتوانسته آن طور که باید در میان مخاطبان خود محبوبیت کسب کند.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: صدا وسیما بودجه‌ای مناسب دارد که اگر از آن به درستی استفاده کند دیگر مردم گرایشی به برنامه‌های ماهواره‌ای نخواهند داشت از این رو مسئولان این سازمان باید در نوع مدیریت خویش بازنگری کنند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم، افزود: شبکه‌های برون مرزی با بودجه و امکانات محدودشان به شدت بر فعالیت‌های خود افزوده اند تا جای پای خود را میان اقشار مختلف جامعه باز کنند و صدا وسیما با بودجه‌های میلیاردی هنوز نتوانسته مانع جذب مخاطبان به ماهواره شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس نهم، ادامه داد: سریال‌های رسانه ملی در سال گذشته هم به لحاظ کیفی و محتوایی و هم به لحاظ ساختاری از وضع مطلوبی برخوردار نبودند و این روند در طولانی مدت آسیب‌های زیادی به حیثیت این رسانه خواهد زد.

به گزارش شمال نیوز، عضو ناظر مجلس شورای اسلامی  در سازمان صدا وسیما، گفت: صدا وسیما دو مشکل اساسی دارد که باید آنها را برای بهبود آثار تولیدی خود رفع کند،‌ نخست اینکه با حجم زیادی از نیروها در بخش تولید مواجه است و دوم اینکه به آثار به حکم نوعی رفع تکلیف نگاه می‌کند در صورتی که  برنامه‌سازان باید انگیزه ساخت یک سریال را در درون خود احساس کنند./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.